Viktnedgång!

Skrev ett låångt inlägg i förrgår men precis när jag ska publicera stängs datorn av. Typiskt. Men nu är jag tillbaka!

Därför skriver jag nu bara en kort uppdatering om vad som hänt i livet.
Vi börjar med vikten. I torsdags (För en vecka senda) var vi på samtal och kontroll på Sankt Lars. JAG personligen tycker det var helt awesome men sen att föräldrar och behandlare har en annan syn på de hela är en sak i sig.
Sedan jag skrevs ut från avdelningen den 22:e December har jag gått ner 2 kilo vilket är en del för min kropp. 
Nog om det.

Idag var jag på återbesök på samma ställe, samma behandlare. -0,3 kilo visade vågen och började nästan gråta så glad jag blev... Alltså väger jag mindre nu är när jag blev inlagd i Malmö i Oktober/November

När vi ändå pratar om kroppen kan jag fortsätta; De senaste dagarna har jag haft ett litet minisår på vänstra benet. Har inte skadat mig på något sätt utan det har bara kommit dit på någon konstig höger...
Så då idag tog jag tag i det och gick till skolsköterskan för att fråga vad jag skulle göra. Blev skickad till Lund där dom skickade vidare mig till Sjöbo vårdcentral. Efter många om och men la dom om mitt ben och jag fick en läkartid till imorgonbitti. Tydligen lite allvarligare än vi trott.
Fick också uppmaningen att om jag fick lite mer ont eller fick lite feber skulle vi söka akut, det var vääldigt viktigt!
Men än så länge lever jag och om jag överlevt natten bloggar jag mer imorgonbitti och ni får en liten uppdatering om mitt trasiga ben!

SOV GOTT små vänner!

Bilden här nedanför är två år gammal så lite har förrändrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback