ska nog bli..

.lite mer aktiv här :-D Hoppas att det kommer gillas!

Känns bra att ha stöd från er läsare även om kommentarerna nu är få.
(Inget jag klandrar er för!)

Läser era alla bloggar dagligen och följer er!

Bortse från mina extrema tjockisarmar o oseriösa min så har ni moi!


Lite övriga updates vad som har hänt i livet:
- Färgat håret SVART! nöjd.
- Tappat nästan all min bruna färg! Mindre nöjd (Borde sola några timmar i veckan, som förr)
- Har insett att brösten växer av ppiller. Bra?Dåligt?
- Har megaont i halsen. Mindre bra!
- Imorgon ska jag nog på en lektion i skolan (om jag kan prata dvs.)

Sålänge får ni ha det mysigt.
Nu väntar Wallander på TV. (Bambambam, vårt wallander-älskande tillkom när dom spela in wallander i 'vår' stuga för några år sedan)

KRAMAR I MASSOR!
Tänker på er alla!

Kommentarer
Postat av: hanna

häftigt det med wallander inspelningen ^^

men du på bilden är din armar ALLT ANNAT än stora!

styrkekramar <3

2011-01-31 @ 15:21:25
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback