massa trams

Varför kan folk runtomkring mig inte bara acceptera att jag inte alltid mår bra. Det finns inte en ända människa i hela världen som mår bra 24/7.

Dragningen till mat blir bara svagare och svagare hela tiden. För några veckor sedan kunde jag i alla fall unna mig lite mat för att inte gå ner i vikt utan hålla min vikt där den stod. Nu skulle jag ALDRIG tänka så. Är så fruktansvärt triggad till att gå ner några kilo.. Bara de där kilona. Ja ni förstår, jag vill verkligen!

Just nu känns det bara som deppigheten tar över och jag verkligen inte har något att säga till om. Jag verkligen HATAR de på St Lars. Alltså jag känner mig så otroligt usel där. I alla fall de gånger jag inte gått ner i vikt. 
Ska dit imorgon och jag vet verkligen inte hur det kommer gå. Känns verkligen som att jag gått upp i vikt men HOPPAS på det bästa.  


Kommentarer
Postat av: barbro

du är inte usel! du är jätte bra jag känner samma som du att jag hatar att gå till st lars de e de värsta som finns! man har så mycke press på sig att man måste gå upp i vikt, jag hatar de. Om man inte har de blir ens föräldrar bara besvikna! men kämpa på och hoppas du mår bättre snart! kramar<3

2011-02-26 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback