Nystart (typ)

Jag lovar härmed att min blogg ska bli en liten gnutta intressantare. Inte bara en massa gnäll utan nu ska jag proppa bloggen full med musik, tips, kläder, festligheter och annat smått och gott (Hm, ja anorexi också). Vad sägs om det?

Inte för att det sistnämda (Anorexi) är så intressant men det känner jag mest att jag behöver skriva av mig om ibland. Och att ha två olika bloggar är för komplicerat för mig.

Alla frågor ni ställer från och med kommer jag besvara 100% ärligt och alla kommentarer kommer godkännas, snälla, peppande, triggande och elaka. Ja exakt ALLT!

Det är dags att visa sitt riktiga jag till 100%. Och vi börjar här och nu.

Alldeles strax kommer ett inlägg upp om hur dagen gick. Allt depp och ätstörningscentrumet. Nåja, det tar vi sen.

Kramar i massor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback