ignet vettigt

Helt ärligt har jag inget vettigt att skriva...

Hade jag kunnat få ut en ända liten tår hade de forsat ut just nu. Allt kändes så bra imorse men där påvägen tappade jag allt. Från att ha planerat en festkväll med utgång till att sitta hemma och vara jättedeppig, nej det känns inte rätt.
.
Dagens positiva kommer här i alla fall;
- Piercade läppen (vilket gjorde enormt O N T)
- Shoppade i sju timmar med syskon och mutti
- Har fått min 4dagars SRF-biljett *HAAPPYFACE*
.
Det var väl ungefär det... Marcus är här men är uppe och spelar pingis med syster för tillfället, så ska väl vara social med dom om en stund. Men inte nu, allt är kaos i mitt huvud.
.
Hoppas ni har en trevlig och festlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis skaffat mig en blogg där jag kan få skriva av mig. Jag försöker att gå ned i vikt så att jag äntligen kan få trivas med min kropp. Kika gärna in där! kram<3:)

2011-02-07 @ 09:51:43
URL: http://asecrettoshare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback