Fuck mat!

Ska till Fucking St Lars idag. Vägning+samtal+kontroller= bullshit!

Har fan inte käkat sen igår och jag ska fan aldrig mer äta! Aldrig Någonsin

Alltså helt ärligt jag hatar livet idag och nu ska jag ut en runda. Imorgon kommer lite flickor hit så det blir nice. Hoppas jag i alla fall!

Du säger att Du inte vet vad Du ska göra. Nähä?! Jag då? Har Du tänkt på att jag kanske inte heller vet vad jag ska göra. Om jag ska skratta eller gråta, leva eller dö... Vet vad jag vill men nej, då blir man väl anklagad för att vara egoistisk. Nej men då är ju allt som vanligt igen, ååh vad skönt! *ironi*

Hur långt har det gått när man får en blåsning av sin lärare för att man ligger hemma o vill ta livet av sig istället för att skriva matteprov. "Nej ååh du tänker bara på dig själv hela tiden". Right! In my ass!

Ärligt jag ska duscha och gå o lägga mig igen. Sen ska vi till Lund. DÖDA MIG!


Jag ska fan bli smal och visa vad jag kan. Äckel-skola. Äckel-liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback