strålade!

Godmiddag era små finisar!

Nu är jag faktiskt på ett strålande humör, underbart känns det och såhär ska det vara alltid!

Har inte blivit så mycket uppdaterande de senaste dagarna men nu tusan ska jag börja igen, känns kanonrätt och blogga. Därför tänker jag fortsätta :)

Gårdagen hade ett litet tråkigt slut om man säger så. Hela dagen hade jag mått rent ut sagt helkasst. På kvällen satte jag mig på rummet, helt själv... Självklart gör jag det jag inte får göra, skar mig. Lite för djupt, eller mycket för djupt snarare. Blodet bara fortsatte rinna, hela tröjan blev röd. Det hela slutade med ett besökakuten och nu har jag fyra blå stygn på min arm. Rätt åt mig! Vågr knappt sätta min fot på St Lars innan det är läkt, men ska dit redan på tisdag :S

Dagen har inte bjudit på särskillt mycket. En sandwich blev det innan till lunch. Ingen frukost. Har så ont i armen att jag skulle kunna dö av smärta. Därför jag inte vill äta, denna smärta räcker.

På lördag ska jag ha klassfest med världens bästa klass. Det ar blivit lite av min uppgift att fixa klassfester. Förra blev i alla fall grymt lyckad!så brax2 ska denna lördagen bli! Sämre blir det inte av att dom ska sova här sen, det ingår liksom. Det som händer på klassfester, stannar på klassfester! Det är liksom grundregeln!


Kommentarer
Postat av: hanna

snälla fina du, du klarar det här! kämpa för fri(sk)heten! du är stark, använd styrkan på rätt sett! styrkekramar<3

2010-09-09 @ 21:57:26
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback