pippitäcke

Inlägget jag skrev igår skrevs med otroligt mycket å n g e s t. Skar mig, det gjorde jag tyvärr men ibland finns det ingen annan utväg..

För tillfället ligger jag i min gosiga säng, hög på Theralen vilket är en lugnande medicin för de som inte visste det (Nu vet ni!) Kvällen har inte varit alltför underbar. Totalt sönderbitna läppar och en rejäl dos panikångest. Jag borde sova känner jag..

Imorgon påbörjar jag mitt nyttiga liv, ska endast äta nyttigt, får väl se hur det går. Antagligen blir det som de andra gångerna, att jag inte äter något alls..

Bloggar mer imorgonbitti. Kram!

Såhääär mysigt har ja det med mitt Pippi-täcke!

Kommentarer
Postat av: hanna

Nyttigt för oss är grädde ost sås och sånt! Du klarar det här Nathalie kämpa fina du! Du är värd ett liv utan kniv och ångest! Styrkekramar<3

2010-09-23 @ 23:40:39
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Jossi

kom igen, är det inte frisk du vill bli? <3

2010-10-05 @ 09:27:33
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback