Mysigt!

Underbara människor kan man inte få nog av!

Jag vet att det var ett lite annorlunda sätt att inleda ett inlägg på men vad gör det när det är sanning jag snackar!?

Tre timmar i skolan, en mysig eftermiddag hos mamma och lite städande har dagen bjudit på.
Egentligen var det MF idag men vi deltog icke. Inte efter senaste gången, det var ett påhopp, riktat mot mig och HM. Riktigt dålig stil tycker jag, så värdelös jag kände mig. Allt detta för lite fjuttig mat jag vägrat äta. Inget riktat mig dig H.P. som läser detta! För du betyder grymt mycket!

Min arm mår inte särskillt bra vill jag tillägga, helt blå o gul är den, kan inte vara så bra det där.

Nu sitter jag här vid datorn i smyg, egentligen får jag inte vara ensam ett dugg men busigt nog smet jag hit ett litet tag, här är så mysigt så!

Nej nu ska jag ner och kolla Wallander och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback