kramar

När jag började blogga var min första tanke; Detta ska inte bli en "klago"blogg. Inga onödiga klagomål ska skrivas här men hur blev det? Jo en massa klagomål. Men gjort är gjort och jag kan inte ändra på det nu.

Min dag har i alla fall varit underbar. Lite fler sådana borde man ha, i alla fall jag som har få sådana. 

På måndag ska jag till Sankt Lars. Huu vad läskigt, dom ska väl utvärdera vad som hände i torsdags och allt sånt där. Gillar inte det stället alls och särskillt inte deras våg. Och nu när jag vet att jag gått upp en fasligt massa kilo så...
Aja inte att göra åt det. 

Helgen ska annars spenderas med en av mina bästa killkompisar, helt fantastiskt skoj ska det bli. Han kommer alldeles strax :) 

Har en känsla av att jag kommer göra något riktigt dumt snart, så jag hoppas egentligen att han kommer snart, han får bli min räddning i så fall. 

Fast en varm dusch hade inte heller suttit fel nu. Fast först får jag städa undan, såhär jag jag verkligen inte visa mitt rum :) 

KRAM  


Kommentarer
Postat av: hanna

du är stark, glöm inte det fina du! styrkekramar<3

2010-09-04 @ 22:49:07
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback