Kartago (L)

Också var man tillbaka här, sjuk och trött. Hade 39 graders feber innan idag och har kräkts flera gånger. Inget skoj men jag överlever.

För tillfället sitter jag på en trästol, helt rak i ryggen. Kotorna skaver mot ryggstödet, aj! DET är sjukt. Men snart får jag gå upp, kan ligga och njuta i min säng. Men föräldrarna vill ju helst av allt jag ska sova nere på soffan eftersom jag är dum mot mig själv, tränar och skadar mig när jag är ensam. Tragiskt men sant. 

Imorgon ska jag faktiskt rida, och jag LÄNGTAR. Hela denna veckan kommer bli bra tror jag. Nästa vecka har jag en massa att göra, först och främst ska jag till min APU-plats och träffa min handledare. Ann-Sofie, hon är underbar! EEG på tisdag så från måndag kl 8 på moronen får jag inte sova något. Gud vad jag kommer vara trött! 


Hans knoppar håller på och lossna på bilden,
därför de ser så ojämna ut, men han är världens
finaste i alla fall, min lilla bubbe (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback