k a o s


Jag vill också vara smal!

Så ja jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sammanfatta minn liv för tillfället, KAOS kanske hade varit rätt ord.
För det allra första har jag halsfluss och alltså väldigt ont i halsen. Inte nog med det flyter dagarna ihop och blir en enda röra.

Maten vet jag itne vad jag ska säga om... Idag har jag ätit en banan endast och likaså dagarna innan den. Vet inte vad som hänt men det är tvärstopp. Ångesten bankar på mig otroligt mycket! Jag vill så hemskt gärna gå ner i vikt... Bara de där sista kilona nu och denna gången menar jag det. Jag ska bli NÖJD någon gång. Sen om det kommer fungera i praktiken är en annan sak.

Imorgon ska vi till Sankt Lars och träffa behandlarna. Har ingen aning om vad de kommer att säga. Jag är deppigare än nånsin och är bara tyst, pratar inte med någon.

På Lördag ska jag först iväg med min bästa vän över dagen och den ska jag på fest tillsammans med en killkompis på kvällen. Kommer bli helt okej, om maten löst sig tills dess. Annars kommer jag aldrig att få åka dit. Skittrisst!

Blä, ja livet suger just nu och jag har inget vettigt att skriva alls!




Kommentarer
Postat av: hanna

nathalie du är så jävla smal redan!

kämpa åt rätt håll nu, för det blir inte bättre och det är först när du är frisk du fattar att du är smal, för en ätstörd ser fel bild av sig själv (det vet du om..). du klarar det här! styrkekramar<3

2010-10-01 @ 07:37:49
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: barbro

ja exakt du är så smal så man dör och jag tror faktiskt inte att du vill vara riktigt så smal som på den där bilden. jag hoppas och tror att du är på väg att bli frisk och till ett liv ett bra och roligt liv som är värt att leva! Kämpa på och vi kämpar tillsammans!

2010-12-27 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback