Huvudvärk, småsystrar och lite ipren

Ja jag tror rubriken säger det mesta. Har för tillfället en hejdundrans huvudvärk som jag trodde skulle släppa. Men icke så, därför fick lillasyster vara så vänlig och gå ner för att fixa några ipren åt mig.
Varför huvudvärken kom så plötsligt har jag mina aningar kring men det kan vi ta en annan gång (:

Nu har mitt vakna dygn äntligen börjat. Känns skönt så att det snart ska vara över.

Dagen i övrigt har varit helt okej. En runda till min APU-plats har det varit och sedan lite handling med mamma. Smått och gott. Hittade äntligen min Fanta Zero, så glad jag blev (: Nu har jag något att hålla mig vaken på.

Bredvid mig ligger för tillfället världens underbaraste katt, hur man än ser det så är hon faktiskt underbarast!

Slänger in en liten bild, gul tröja+gul mer= gult? :-D

Och aj jag ser megatjock ut på bilden men sånt händer,
SÅ tjock är jag faktiskt inte irl!




Kommentarer
Postat av: sara

helt rätt<3

2010-09-27 @ 18:29:41
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: hanna

du är inte tjock på bilden, du har en tjock tröja på dig det är en stor skillnad!

styrkekramar<3

2010-09-27 @ 20:51:06
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback