Fint rum och äppelkaka

För det första måste jag berömma min älskade syster, hon har överträffat sig själv med städningen av sitt rum, congratz (:
För det andra har dagen inte varit något vidare, hoppade över alla måltider utom lunchen. Tryckte i mig lite gröt så var det ur världen. men sen ikväll hände det... äppelkaka. Jag åt den, det tog emot och jag förstår fortfarande inte varför jag åt det men jag fick inte behålla den särskilt länge så det är lugnt igen!
För övrigt har inget alls hänt idag, har fortfarande nästan 39 graders feber så är inte sådär jätteaktiv. Inte som jag hade önskat.. Vågade ju inte gå ut och träna idag heller. Ska tjata på mamma om ridning imorgon men antagligen vill hon inte, jag förstår varför.
Imorgon natt får jag inte sova, otroligt svårt kommer det bli, hehe. Men fixa naglar, städa, rensa garderoben och fixa hemsidor m.m. Det finns alltid saker och göra men HIMMEL vad trött jag kommer bli.
Konstigt nog har de från St Lars inte ringt. Mina värden var inte alltför bra sist så han skulle prata med min läkare. Lite konstiga är de allt men det går la ändå. Antagligen ska jag dit i veckan eller kanske nästa vecka igen, HoppasHoppas jag gått ner i vikt, gud vad glad jag skulle bli! (;
Känner att detta blev ett väääldigt långt inlägg men inget kan göras åt det.
BTW, Grattis NillePille 16 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback