EEG och sånt...

Sitter för tillfället och lyssnar på Simple plans låt "Save you". Så fruktansvärt mycket minnen väcker den. Min bästa vän sov hos mig en gång för två år sedan, då jag var långt ner i anorexiskiten. Jag hade inte ätit på flera dagar och hon tvingade mig äta lite. Jag spydde upp maten direkt, hon grät, jag grät, tillsammans grät vi! Hon sjöng denna låten för mig, när jag skulle sova.. Hon är bäst, min bästis! (L)

Igår drömde jag en jättehemsk dröm. Jag var inlagd på någon avdelning i malmö (tror jag) och jag vägrade äta, det är sånt jag drömmer om hela tiden. Att sluta äta. Åh, vad hemskt det är! Är så trött på det.

Har egentligen inget intressant att skriva. Är ensam hemma hela dagen, syster är också hemma men vi umgås inte så värst mycket, inte just nu i alla fall. Jag är för nere för det, är bara otrevlig hela tiden.

På tisdag ska jag på EEGundersökning. Kolla epilepsi och sånt, klart jag inte har epilepsi. Svimmar gör jag bara för jag inte ätit ordentligt men det vet ju inte skolan, så de skickar dit mig. Lite smått sorgligt men sant.

Igår ringde min behandlare från ätstörningsenheten, han frågade hur det var. Mamma sa att det var väldigt bra. Vet inte om hon inte förstår eller det är som hon önskar att allt var bra. Hm, det är egentligen skit samma, behandlarna är bäst på att läsa av mig, behöver inte säga något, de vet

Förresten, igår träffade jag mitt ex i några timmar. Himmel vad han är snygg, känslorna för honom har ju definitivt inte försvunnit, hans lukt, det kallas trygghet till max. Vill bara stå kvar där dygnet runt.

Nu ska jag typ skära mig och sen träna. Hoppas ni får en trevligare Dag än jag! 

KramEllerNågot(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback