Dumtskrivet kanske men...

Man borde nog inte bloga vid sånt här humör men ändå gör jag det. Känner mig helt tom, anorexin älskar mig för tillfället. Och jag tror jag älskar den. Tillsammans är vi eniga just nu, svält är livet. Ja jag vet vad ni tänker, jag kanske är dum men det går över snart. För snart är det kvällsmat. Mitt första mål idag.

Du tog dig med mig
till ett ställe jag inte
varit på tidigare
jag älskade det.
Jag trivdes
När jag kom hem
kände jag mig inte
välkommen mer.
Nu har jag två vägar
framför mig.
Måste välja
en av dem.
Vilken? Panik!

Kommentarer
Postat av: hanna

det finns en väg nathalie, det är den mot fri(sk)heten! du klarar det här underbara du<3

2010-09-13 @ 20:37:39
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback