Dagens humör

Dagens humör är faktiskt okej för en gångs skull. De senaste dagarna har jag haft bevakning dygnet runt bara för att de tror jag skulle ta livet av mig. Sanningen är att det hade jag också så nu hade jag tur.

Imorgon ska stygnen på armen tas bort, ska bli riktigt skönt då de inte är alltför bekväma.

Nu precis mejlade jag ett dressyrstall som ligger en km bort. När vi körde där förbi kom jag och tänka på att där skulle jag vilja ha min APU. Har praktiserat där innan men vad gör det!

Nu ska kvällsmaten intas, sedan ska jag göra allt för att inte skada mig. Lättare sagt än gjort.

Kramar på alla gulliga läsare!

Kommentarer
Postat av: hanna

du fixar det här snyggis <3

2010-09-17 @ 23:08:28
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback