Brakfest och sånt!

Wiho! Det är allt jag får fram för tillfället. De senaste två dagarna har varit riktigt awesome, en stor brakfest har jag annordnat och det bblev riktigt lyckat!.

På tal om något annat, blir alldeles varm när jag läser era fina kommentarer. Ni är underbara hela högen, ni vet vilka ni är! Det ända jag vill är att se er må bra och vara friska!

Morgondagen bjuder nog inte på så väldans mycket, är ledig från skolan och ska kolla litegrann efter APU-plats. Har kanske fixat i en blomsteraffär men vet inte ännu, det återstår och se.

Nu ska jag faktiskt sova, eller försöka i alla fall. Det är mer än behövligt. Har inte sovit sedan natten mellan fredag och lördag så nu ska jag ta igen all sömn tänkte jag !

KRAM

Kommentarer
Postat av: hanna

vi vill se dig frisk också och det kommer du klara finis! styrkekramar<3

2010-09-12 @ 21:36:24
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback