Äventyr

Jaha, om vi börjar på gårdagen då...
Först och främst träffade jag en VÄLDIGT saknad vän. Sedan chill dag i skolan, gick endast på en lektion och det var väl veckans mest hädelserika om man säger så. Kände att jag mådde lite illa, precis så som jag gör innan jag ska svimma så jag gick ut och satte mig. Några minuter senare vaknar jag upp i en ambulans, wtf liksom? Så eftermiddagen spenderades på sjukhus, alla proverna var bra men ska göra en epilepsiutredning väldigt snart i Lund. För säkerhets skull.

Dagen har spenderats hemma med mammi. Skönt det också. Har ätit bra idag, som man skall alltså. En vän skrev precis till mig och fråga om jag ville komma på fest ikväll. Självklart vill jag det men jag får inte efter gårdagens äventyr. Så en hemmakväll blir det.

Helgen vet jag inte riktigt vad den bjuder på, det återstår och se. På måndag bär det i alla fall av till Sankt Lars. Lite mindre kul men sånt får man stå ut med när man satt sig i en situation som jag gjort.

Bild; Min söta systeryster

Kommentarer
Postat av: hanna

kämpa fina du, vill så gärna att du blir bra<3

starkt gjort att du ätit bra idag! styrkekramar<33

2010-09-03 @ 19:19:37
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback