Uh uh uh!

Okej, visserligen är det inte "imorgon" men detta duger säkert detta med (:

Mår för tillfället inte alls bra, rent fysiskt då alltså. Klydda aldrig med maten säger jag bara! Du kommer ångra det någon gång i livet. För att snacka lite "skitsnack" så har jag inte varit på toaletten på fyra dagar och sämre mår jag för varje dag som går. Så imorgon blir det antagligen ett doktors-besök igen, *suck*

Vid detta laget är jag sängliggandes, och kräks såfort jag ätit något. Inget vidare med andra ord! Men det går väl över det också.

Var nog bara det jag ville ha sagt,
eller jo förresten nu när jag ändå håller på och beklagar mig så... Innan idag när jag ändrade om på rummet slog jag i huvudet och AJ vad ont det gjorde, en stor bula har jag nu!

Imorgon har jag fullt schema men hinner nog klämma in lite bloggning. Lovar att komma med lite mer bildrika inlägg då, vet att ni längtar (;

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback