St Lars

Har inte så mycket att berätta men en kort uppdatering om besöket på Sankt Lars bjuder jag på.

Hade gått ner ytterligare och snart ligger jag på en kritisk vikt igen. kan ju ses från lie olika håll. Så nu har jag en vecka på mg att bevisa att jag klarar av att gå upp. Annars blir jag sjukskriven på heltid och vad som händer får jag inte reda på.
Berättade om mina självmordstankar och han tyckte det var bra att jag sa det. Grät gjorde jag också, konstigt nog.  

Så nu vet jag inte vart jag står, ska jag eller ska jag inte? Skitsvårt är det, vet inte om jag skulle vilja riskera  att bli inlagd igen. Så jag kommer äta som jag ska ikväll. Det är flera veckor sedan. Shit.

Kommentarer
Postat av: hanna

du ska klara dig från det här nathalie, du kan det även om det är jobbigt ,men livet blir så mycket bättre när man är fri(sk)! hejar på dig, styrkekramar<3

2010-10-04 @ 21:51:06
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: hanna

du ska klara dig från det här nathalie, du kan det även om det är jobbigt ,men livet blir så mycket bättre när man är fri(sk)! hejar på dig, styrkekramar<3

2010-10-04 @ 21:51:21
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback