Mitt hjärta gråter

Hur kul låter inte det egentligen? Hjärtat gråter, wtf!?
Men mitt hjärta gör faktiskt det, eftersom att jag aldrig gråter. Är för stolt för det. Inte ens när jag är helt ensam kan jag, hur patetisk är man inte då på en skala?

Och så var det de där med allt vad man gjort under dagen, jag går hemma. Som ett litet barn bevakar mamma mig vart jag än är. Så jag inte gör det där lilla förbjudna, kräker eller liknande. Men hon är rar min mamma. Världens bästa tror jag faktiskt. Och en gång för alla, kommentera om du läser detta! Då blir jag glad, som ett litet barn.

Imorgon ska jag till Sankt Lars. Även kallat spökhuset (: Där är läskigt, som på tivoli när man åker spöktunneln. Hmm kanske inte riktigt men nästan. Jag är nervös på riktigt. Så nervös att jag måste gå och träna nu.

Mitt hjärta gråter, och varje gång det är så så skriver jag såhär lite udda. Men det får gå det också. Jag har ju trots allt världens bästa mamma (L)

Psst, glömde en viktig detalj, imorgonbitti. Redan kl. 9 ska jag till en gaysalong och fixa mina naglar. Hur lyx är inte det? :D Det är jag värd, hehe!

Kommentarer
Postat av: hanna

nathalie du behöver inte träna, får du ens det? hejar på deig tjejen! styrkekramar<3

2010-10-27 @ 21:33:41
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, gumman! Försöker göra det bästa av dagarna, och snart ska vi oxå leva "obevakat". Jag ser på dig hur du mår om du gråter eller inte. Jag ser mer än du anar, och det kan göra riktigt ont ibland när man inte kan hjälpa dig i eländet. Men jag vet att det kommer en dag när vikan lägga detta bakom oss . Det får ta hur lång tid det behöver, jag ger ALDRIG upp!!!!! ÄLSKAR DIG!!!!!! Mamma

2010-10-27 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback