kaotisk dag #2

Känns faktiskt bäst att skriva lite grann om dagen. trotts att jag tänkt låta bli.

Redan vid nio var vi på Sankt Lars och träffade behandlarna. 1,6 kg exakt hade jag gått ner på mindre än en vecka o de tyckte tydligen att det var jätteallvarligt så blev skickad till barnakuten igen... Väl där blev vi riktigt väl emottagna och det tog en massa prover. Det var preciiiis jag slapp undan droppet och inläggningen där. Skönt!
En annan behandling fick jag istället ^^ Men den ska vi inte gå in närmre på. O N T säger jag bara(:
.
Och där var min dag i lite kort text, nu ska jag alldeles strax bege mig uppåt för att välja ut två outfiter till morgondagen, inte det lättaste med andra ord (: Ska faktiskt ta och leta upp mina lackleggings och kanske en body med midjehög kjol, vi får väl se (:
.
Måste också inflika en sista sak, jag älskar dig mamma, oavsett omdu läser detta eller inte (;
Nej det är inte jag på bilden, de e fortfarande syster (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback