fest och deppighet

Godkväll läsare (:

Gammal bild och de går inte att vända på den ):

Hoppas ni har haft en trevlig helg. Min har varit alldeles fantastisk faktiskt, igår var det en väldigt awesome fest med awesome folk. Träffade även min gulleplutt Julia (L)

Dagen har inte alls bjudit på mycket, har varit hos en killkompis och kollat film, det är allt tror jag, haha socialt.

Nej ärligt talat mår jag riktigt riktigt dåligt och vill bara skära mig och slua äta. Det ena har jag väl i princip utfört de senaste veckorna men i alla fall, man blir aldrig nöjd. Och det är väl så det ska vara, man ska väl vara död innan man är nöjd. Om ens det, men vad spelar det för roll. Anorexin styr mitt liv, anorexin är så otroligt stark, och jag, jag står där som en fegis och blir sparkad på.. Dygnet runt!

morgon är det vägning på St Lars med ena behandlaren, läskigt värre. Har antagligen gått upp eftersom jag börjat äta så smått igen. Hemska tanke. Denna gången slipper jag i alla fall akuten, skönt är det . Senare i veckan är det antagligen skolan men jag orkar verkligen inte med någonting nu, känns som min hjärna inte hänger med. BLÄ!(N)

Bloggar mer senare, måste hitta en ny design också, har ingen aning om vart jag hittade den gamla, den som var så underbar, RIP!

Kommentarer
Postat av: hanna

det är bra att du äter, det behöver du<3

2010-10-04 @ 09:34:06
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback