en gång för alla...

så hade jag tänkt berätta vad som faktiskt har hänt de senaste dagarna...
Illamående och äckligt nervös. Så kan jag nog beskriva måendet just nu.

I alla fall var jag ju på St Lars i torsdags, remember?
Allt gick hyffsat. Anade såklart inget konstigt, allt var som vanligt. Lite gråt, lite halvdåliga värden, hyffsad vikt och ja rubbet.
Men...
I Fredags kväll ringde läkaren från St Lars. Efter många långa minuter la mamma på luren och uttryckte "Jag är chockad". Läkaren hade ringt till Behandlingsavdelningen i malmö (Behandlingsavdelningen för svårt sjuka anorexipatienter -.-) och sagt att jag kom på kvällen, för det var akut.
Riktigt så blev det inte! Mamma ringde till behandlingsavdelningen och bestämde vi skulle komma in på lördag kl. 11 för inläggning.

Lördag klockan 11 befann vi oss i Malmö, med väskan med oss. Väl inne blir vi visade till väntrummet. Inget verkar va i sin ordning. Det visade sig att läkarna där inne blev ovänner, remissen hade råkat komma till psykakutavdelningen (vilket jag totalvägrar att bli inlagd på igen) och det hela slutade med att min gamla kontaktperson från förra inläggningen kom inrusande när jag störtgrät. Åh vad hon är gullig! Det visade sig att hon flyttat med till Malmö och jobbade numer på psykakuten där.

Till sist, efter helt extremt mycket tårar, hårda ord och regler kom dom fram till att jag skulle få vara hemma ett par dagar till (om jag klarar av det, annars ska jag ligga på akuten). I början på nästa vecka (måndag) ringer de från behandlingsavdelningen och jag får min inläggningstid. Så nu börjar helvetet rent ut sagt, där kommer jag inte ifrån förrän jag är frisk :'(. Det kommer antalgigen inte bli så mycket uppdatering efter måndag, jag har ingen aning.

Det jag vill säga är Jag blir nu inlagd för andra gången nu (och förhoppningsvis sista) och jag är totalt knäckt. Det här är det värsta som kunde hända. Kan verkligen inte sluta gråta :'-(

Kommentarer
Postat av: Julia

SV:

Vet inte om jag är de, det är bara så stressigt och jag mår skit av det..

Men du läste inlägget, det är ju bara för ditt eget bästa! Vill du bli frisk? Jag vet att du vill bli det så kom igen nu<3 Ge allt för du har ändå inget val.. Har aldrig varit inlagd själv men jag vet att du klarar det! Se fram emot när du kommer ut ist och tänk på när du är frisk<3 Du klarar detta!

KRAM

2010-10-31 @ 11:28:32
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: hanna

nathalie du klarar det, jag håller tummar och tår för dig tjejen<3 styrkekramar<333

2010-10-31 @ 11:33:10
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Jossi

Jag har varit inlagd 7 ggr... Fan vad jag ångrar det idag, att jag inte tog imot hjälpen från början!!! Så kom igen, det är för ditt bästa! Du kan <3

2010-10-31 @ 11:45:45
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Elin

Vännen, om en psykavdelning bestämmer sig för att du ska vara inlagd, lär du vara betydligt sjukare än du tror.

Hur länge var du inlagd förra gången?

Kramar

2010-10-31 @ 11:52:31
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sara

kram på dig<3

2010-10-31 @ 12:15:04
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Jossi

Jag har varit inlagd på olika ställen, Vuxenpsyk (fast är bara 17), barnpsyk, en ätstörningsavdelning o sen på barnmedicin också oså har jag gått på dagvård.. När är det du blir inlagd? Vet du hur länge? Det är så mkt bättre att leva ute i frihet o kämpa på hemma <3 kom igen!

2010-10-31 @ 18:43:49
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: sandra

sv: varför ska du läggas in? är det för att du är alldeles för undernärd eller är det av andra anledningar också?

Om du inte vill svara så förstår jag:P

Jag är glad att jag hoppade av skolan, jag måste bli frisk nu, det är nu eller aldrig.

Hoppas du blir frisk snart du med <3! och tråkigt dedär med inläggning, men det kan ju vara värt det för att få bli frisk en gång för alla eller?

Jag hoppas du mår bra snart! du verkar så fin och förtjänar absolut inte nåt så dumt som ÄS :(

kram<3

2010-10-31 @ 20:02:03
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Julia

SV:

Okej..

Men lycka till nu och kämpa vännen!!<3

KRAM

2010-11-01 @ 15:55:22
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback