söö söö trist

På senare tid har bloggen blivit så himla tråkig. Varför? Jag vet! För varje dag som går vänder jag mig mer och mer inåt, mot mig själv. Jag smsar inte med någon, pratar inte med någon och träffar absolut inte någon. För någon kan ju se mig. Jag lever som i en bubbla! Och vet ni vad det värsta är? Jag trivs! I min bubbla gråter man inte, utan man lägger all fokusering på mat, att svälta, kräkas upp maten, att banta, räkna kalorier. Ni hör själva! Är det så konstigt att jag inte har något intressant att skriva om? Nej!

Kan berätta lite kort om dagen så ni faktiskt förstår vad det är jag sysslar med om dagarna. 
Blev väckt vid tio och gick strax därefter upp. Åt lite frukost, hade så mycket ångest att jag gick ut och tränade, sedan kräktes jag. Fixade lite med mitt rum och låg på  soffan. Vägrade äta lunch, tänkte att jag skulle svälta till imorgon. Tiden gick. Klockan blev halv fyra och vi ska äta mellanmål. Hade ju tänkt svälta till imorgon men mamma säger att om jag inte äter lägger dom in mig på psykakuten. Därför äter jag mellanmål, kräks och får reda på att vi ska till behandlarna och St Lars imorgon. Lite mer ångest och jag vill ta livet av mig. Men nej, inte idag... Det får bli en annan dag!
Ungefär sådär ser mina dagar ut, kanske en liten förklaring till varför min blogg har blivit så trist på senare tid. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback