Söndagskväll

Och vad ska man nu blogga om? Några tips?
Känner att jag egentligen har hur mycket som helst att skriva men jag vill inte vara den som klagar, alltså låter jag bli (:

För tillfället letar jag runt lite på internet efter en tillfällig bloggdesign. Hade inte varit illa att förnya sig lite grann. 

Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad som ska ske, ska nog åka och kolla lite färger. Tänkte måla fondvägg på rummet och har inte den blekaste om vilken färg jag ska ha. Lutar mor rosa eller lila faktiskt.

Nu hade jaqg tänkt avsluta detta lilla inlägg då jag hittat en design som passar hyffsat. Tänker prova nu så ni får ha de så bäst sålänge!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

En röst på rosa.../mamma

2010-11-07 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback