Slut påd epp

Well Well slut på deppinläggen för denna helgen, I think. 
Fast egentligen är ju helgen knappt påbörjad,  men sagt är sagt så så får det bli.
Nu när jag ändå ska skriva ett positivt inlägg kan jag ju börja med dagen,
har varit och shoppat med pappa och syster. Supermysigt hade vi det och supermycket kläder hittade jag. Ibland är livet bra härligt.
.
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Egentligen är det Bar á Bar (klubb) men jag känner att de här sista kvällarna vill jag ta de lugnt och tänka över framtiden. Dessutom jag har ingen större lust att träffa folk.
Men nu ska jag ut och ha det trevligt! Ni får ha det så gott,
-
här kommer en väldigt gammal, "minnesväckande" bild, från min första "omgång" som "icke-frisk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback