Rubriklöst inlägg

Era kommentarer, de värmer ordentligt ska jag tala om.

Mer intressant har jag egentligen inte att skriva men jag får väl försöka lite, bara lite.
Är på så otroligt dåligt humör, har käkat lite idag, varit väldigt låg och ja allmänt borta.
Hade besök av morfar och mormor nu ikväll, fick en jättefin ros. Det var nog dagens bästa.
Ska även snacka om rumsbyte nu ikväll, sköönt om jag får ett större rum.

Pyttepyttelitet är mitt rum som jag har just nu.

Slänger in en lite halvknas inte helnykter bild från någon fest, varnar bara för att jag ser meeeeegatjock ut. :(

Kommentarer
Postat av: barbrp

de gör du inte så fall är jag ett mega fetto!

kram<3

2010-12-26 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback