Lite smått halvlyckat

Då var denna dagen också över, SKÖNT! Dagarna går helt otroligt sakta här, riktigt drygt är det. 

I helgen jobbar ingen av mina behandlare. Lite halvt om halvt bra kan man väl säga. Lättare att slippa äta men de är ju ändå rapportering kring det på måndag när de kommer tillbaka.

Kvällen har enbart bjudit på duschning och lite kvällsmat. Ja, de var första gången jag åt på flera dagar och jag hoppas innerligt att jag inte vaknar upp imorgonbitti så som imorse. Med en puls på 140 trodde jag att livet var över, så dåligt mådde jag men efter lite vatten och andra tankar blev de bättre.

Nu kom precis nattpersonalen, lite läskigt för jasg har aldrig träffat dom innan S: Men de är säkert snälla, om inte kan man ju hålla sig på rummet och man ska ju ändå bara sova inatt. (Hm, vaknade 3 inatt och var vaken till personalen kom in vid  7).

Nej nu ska jag fortsätta med evighetspusslet, borsta tänderna och städa litegrann innan jag ska sova.

Sov gott!


En blek, osminkad, trött och orolig tjej skulle jag vilja säga

Vårt evighetspussel som aaaldrig tar slut... känns det som...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback