Im still alive

Jag lever fortfarande (:
De senaste dygnet har varit alltfär jobbigt, vaknade inatt i nya sängen och ville bara hem. En hel del ord, en hel del tårar, extremt mycket ångest men ingen mat har det blivit.

Har fått en härlig behandlingsgrupp så det är inget fel alls, men mina grannar hade jag bra klarat mig utan. Aja, de kommer snart flytta härifrån  och skönt är väl det.

Men tack och lov att man får ha datorn med. Utan den hade jag typ dött ju, eftersom att mobilen är inlåst.

Nu är det fika *suck* och sedan har jag möte med en behandlare. I eftermiddag ska jag kolla in BUP-skolan där jag ska börja ev.  Får se hur allt går o ja, jag vet inte vad jag vill riktigt.

Kram sålänge

Kommentarer
Postat av: hanna

Du vill bl frisk nathalie, det är äs som intalar dig fel saker!

Du klarar det tjejen, du är stark! Styrkekramar<33

2010-11-12 @ 11:23:19
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback