Höstigt väder

Har egentligen så mycket tankar och känslor att jag skulle kunna skriva en bok tror jag.

Oförberedd vägning var det idag, och ett helt kilo har jag gått ner sen i torsdags. Jag borde blivit glad men konstigt nog blev jag inte det. En aning lättad men inte glad, konstigt!

Nu ska jag och mammi gå och borsta tänderna, det har varit en tuff dag. Och en ännu tuffare blir det imorgon då jag egentligen ska börja BUP-skolan. Dock känns det lite si sådär så de får kanske vänta någon dag till.


Bilden är dock inte från idag men vafan, är det höst så är det ^^


Kommentarer
Postat av: hanna

hejar på dig nathalie, du klarar det här! styrkekramar <3

2010-11-16 @ 17:26:43
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback