hallå

Har egentligen inget vettigt att skriva men ändå skulle jag kunna skriva hur mycket som helst. Hur konstigt är inte det? Hmm!

Inne på min tredje dag som jag äter här på avdelningen. Äta=utevistelse så jo jag måste äta (Nej fy fan). Vill bara komma hem härifrån. Detta är inget trevligt ställe. Visserligen är det väldigt bra personal osv osv osv men de andra inlagda. De är nog inte bra för mig, vissa i alla fall. Blir så djävulskt triggad till att banta när jag ser en viss person (som är väldigt smal).

För tillfället är jag ensam här, mamma kommer nog vilken sekund som helst men ganska så skönt att bara ta det lugnt. Sen ska ut och gågågå, riktigt skönt för här inne är verkligen ingen luft. Imorgon är det fullt schema, BUP-skola, sjukgymnastik, samtal med behandlare och däremellan en massa måltider inkl liggande vila.

Måste bara skriva detta lilla här, ett litet plus i kanten liksom. Jag saknar en person så galet mycket. Hoppas verkligen på att vi kan träffas när jag har permis. Han betyder så helt galet mycket för mig. Känner bara för att krama honom, hålla om honom ända till det inte går mer. Du vet nog vem du är, glöm aldrig det! (L)



Kommentarer
Postat av: sara

kämpa på <3

2010-11-21 @ 11:12:20
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: angelica

åh va sööt kanin<3

fortsätt kämpa<3

2010-11-21 @ 12:41:55
URL: http://fluffen.bloggagratis.se
Postat av: sandra

sv: tack så mycket! du verkar också kämpa på bra! hur är det därborta?

asså jag tycker att de går väldigt mycket upp och ner för mig, ibland är jag taggad till tusen att äta och ibland är det bara bajs på allt:P men de hör väll till antar jag:P

hoppas du mår bra iaf!

kram<3

2010-11-21 @ 19:30:21
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack så mycket! du verkar också kämpa på bra! hur är det därborta?

asså jag tycker att de går väldigt mycket upp och ner för mig, ibland är jag taggad till tusen att äta och ibland är det bara bajs på allt:P men de hör väll till antar jag:P

hoppas du mår bra iaf!

kram<3

2010-11-21 @ 19:30:47
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack så mycket! du verkar också kämpa på bra! hur är det därborta?

asså jag tycker att de går väldigt mycket upp och ner för mig, ibland är jag taggad till tusen att äta och ibland är det bara bajs på allt:P men de hör väll till antar jag:P

hoppas du mår bra iaf!

kram<3

2010-11-21 @ 19:31:05
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback