frånvarande

Har varit lite frånvarande och kan tyvärr inte riktigt svara på varför. Mår inte riktigt okej, har en väldigt konstig känsla inom mig soms äger att något stämmer inte..

Har varit (som varje dag) inne och kikat på facebook. Fester man missat, kompisar som vill träffas och vad gör jag? Jo sitter här! Alltså jag börjar gråta när jag tänker den tanken. Jag kunde varit ute och festat och hängt med polare istället...

Menmen nu är läget som det är. Jag och pappa har varit och kollat på bil och sådär, allmänt lugnt. Imorgon ska vi dit igen och kolla bil, har nog bestämt oss nu.

Fast först ska man ta sig genom nattten , sover inte så himla gott men känns lite dumt att gå ut till nattpersonal och be om hjälp. Men den tiden kommer nog också!

Skriver mer senare

kram <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kämpa på! Jag kikar in på din blogg varje dag <3

2010-11-15 @ 15:34:13
URL: http://attends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback