En liten gnutta chock

Kan börja med att inleda inlägget med att jag häromdagen hade fint besök av två flickor från klassen. Plötsligt stod dom bara här och gud vad jag blev glad. Ett kort och armband fick jag. Att något kan betyda så himla mycket!

Idag hade jag min första timme utevistelse, vi var på entré. Under den tiden måste jag säga att vi var jäkligt effektiva. En mysdress, en tröja, ett linne och ett par tights blev shoppat.

Men... när vi stod där på Gina så såg jag dom, två stycken jag känner, de jag minst ville se, en våg av osäkerhet sköljde över mig. Ska man hälsa eller inte? Jag har inte lust att snacka om mitt liv, har inte lust att visa mig såhär. Vill bara krypa in i min bubbla o bara gråta... 

Förrutom det så var det en rätt hyffsad dag. Pappa har hyrt två filmer vi ska se ikväll. Så jag återkommer för nu är de mat, o jag börjar gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback