Back in business

Back in buisness eller vad det är man brukar säga (;

Dagen har spenderats på St Lars, oootroligt långrandigt skulle jag vilja kalla det. Mest förberedning till imorgon och sådär. Lite allmänt snack kring mat, depp och det vanliga.

Vad kvällen bjuder på är Sova! Ska alldeles strax gå och lägga mig, klockan halv nio ska vi köra imorgon och man kan ju inte vara alltför trött. Men först ska jag läsa bok för gullungarna.

Min älskade FunLight är nu slut (någon som antecknade?) och det är riiiktigt sorgligt. Blir till att köpa ny morgon bitti, om vi hinner dvs.

Har inte mycket mer att skriva om, nästa inlägg får ni från en sur jag antar jag så ta till vara på detta ^^

KRAMAR och sköt om er! Livet är alltför kort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback