Allmänt velig..

Jadu rubriken säger väl det mesta.
Har en otroligt konstig känsla i kroppen efter att kollat runt på facebook.
Tror till och med att jag hittat anledningen till den konstiga känslan...
-jag saknar livet och det är inte lite utan det är rätt rejält.

Här går jag och förlorar vän efter vän (Självklart är de bästa kvar oavsett vad)

Något positivt med denna dagen, Ska till SWEDEN ROCK i sommar, helt underbart!
Ser fram emot det såhääär mycket, kan tillägga att föräldrarna är helt med på de (y'

Hoppas även på att jag får byta upp mig till ett större rum i veckan som kommer,
det jag har just nu är väldigt litet och det är precis här får plats en extra madrass när föräldrarna ska sova här.
Men hoppas kan man minsann, nu måste jag dusha!

ha det nice små vänner!



Kommentarer
Postat av: hanna

livet är ju så mycket bättre än det anorexin har att "bjuda" på, hejar på dig nathalie, du är så mycket bättre än äs! kramar <3

2010-11-21 @ 21:25:24
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Gurk lovern

Du fixar de.. Saknar dig snygging!

2010-11-22 @ 08:12:02
Postat av: sandra

sv: kämpa du med! hur går de därborta? jag tror på dig tjejen!<3

joo jag tycker de går hyffsat:P vissa dagar är man ju mer taggad på än andra, men jag kämpar väll på och äter så mycket jag kan och lite mer:P

kramar<3

2010-11-22 @ 10:59:10
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback