Varför vet jag inte...

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Jag har faktiskt aldrigt tänkt på det men det var ingen svår fråga. För mig är svaret Ystad! Verkligen ingen annanstans kan man hitta en så turisttät och mysig stad!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Först och främst tar jag med hästen ut på en ridtur i skogen. Efter det drar jag mig mot Ystad och slänger mig på stranden för att sola, med andra ord tar jag det lugnt!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Nu är jag inte så förtjust i grillat eller mat över huvud taget men annars hade det nog varit en riktigt fin köttbit

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Nu i sommar ska jag mest ta det lugnt, träna och tänka på vad jag äter. En tur till Ven blir det med släkt för att cykla. En trip till Göteborg blir det också, hur det nu ska gå. Kort därefter kommer min katt hem så jag ska lära känna henne väldigt väl!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Ljusrosa absolut!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Husvagnarna och jordgubbarna helt klart! Helst med låten "Man ska ha husvagn"

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Sommaren 2008 var en av de bästa jag någonsin varit med om. Likaså sista veckan av sommarlovet 2009. Hade då pojkvän som var helt underbar. 

8. Havet, sjön eller poolen?
- Poolen helt klart, helst den här hemma!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Nej jag äter inte glass, det är förbjudet!

10. Vart går din drömsemester?
- Med risk för att låta tråkig så går min drömsemester till Göteborg. Där känner jag mig verkligen hemma, vi tillbringar alltid sommarn där. De pratar så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback