utgång trots allt

Efter tolv timmars sömn är jag äntligen vaken, haha fy vad jag är sliten efter utgången.
Igår blev det en trevlig tripp till Gekås Ullared med mamma och syster. Det blev en hel del shoppat, bilder kommer senare.

Vid åttatiden träffade jag upp en vän, Matilda och många andra personer. Mycket trevligt var det! Hade planerat att ta bussen vid ett men jag kände att jag inte riktigt orkade med ända tills dess så jag planerade om för att ta 23-bussen. Självklart har jag kollat fel och ingen buss går klockan 23. Det hela slutar med att mamma får komma och hämta mig

Idag händer inte särskillt mycket. Jag och syster ska ner till Sjöbo och handla tacos till vår tjejkväll. Hårfärg också givetvis. Jag hade tänkt göra mörka slingor i systers hår. Före o efterbilder kommer självklart.

Jag avslutar med gårdagens outfit, det känns som att jag borde be någon annan att fota, spegeln är inte så bra ^^


leggings: H&M barnavdelningen
skor: Stockholm
Linne: MQ
tröja: Esprit
Väst: H&M
Ring & halsband: Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback