Ny design, som pricken över i!

Också var den nya designen fixad! Åh så duktig jag känner mig.
Dagen har varit relativ lugn, har inte gjort särskillt mycket mer än att tagit årets första dopp. Kallt men skönt skulle jag vilja sammanfatta det.

Imorgon har jag full planering

9.00-12.00 Jobb
13.00 Möta upp en vän, Cecilia
15.00 Manikyr
17.00 Resebyrån, kolla resa
18.30 Middag med familjen

Det innebär att jag snart ska gå och lägga mig, trots att klockan bara är halv tio.
Jag tror faktiskt att denna sommaren kommer bli hyffsat bra ändå, har varit tveksam men med fullplanerade dagar ser det lovande ut!

Tyvärr fungerar inte bilduppladdningen, dagens bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback