Mot stranden

Nu hade jag och Syster tänkt köra till stranden, visst låter det mysigt!? Vi ska bara ligga och steka och kanske bada litegrann, vädret är helt underbart!

I måndags var jag på ÄS-centrum. Gick väl inte jättebra, har gått upp 0,3 kilo o behandlarna var typ överlyckliga. Jag grät som en idiot. Kom fram till att jag skulle sluta med en av medicinerna och har provat det fram tills idag. Men har legat vaken hela natten och svettats och skakat. Så jag tror jag börjar med dom igen. Trodde inte de hjälpte så bra som dom gör.

I eftermiddag ska jag och syster jobba! Vi ska tvätta rent hela poolen och fylla med vatten. Vågar vi ta debutdoppet för året? Kaaanske! I övermorgon ska vi till Ullared så blir att jobba ikväll, behöver ju pengar såklart!

Nej nu ska vi åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback