mini-bildbomb

Idag har jag faktiskt inte haft riktigt tid och ork att blogga alls. Var supertrött imorse och det smittade nog av sig på hela familjen, alla blev trötta.

I eftermiddag och kväll har jag varit nere med mamma och bror i Ystad. De gick på bio och jag roade mig på egen hand. En tur på stan med hunden och sedan lite mys och tvtittande i stugan. Så fick det bli. När jag kom hem tog jag en joggingrunda, eller snarare "spring-så-fort-du-kan-runda"
Under tiden jag var i Ystad fick jag ett jättetrevligt telefonsamtal, Eva som har fött upp min blivande katt ringde och vi bestämde att jag ska få hem min lilla tjej väldigt snart, spännande!

Maten idag har faktiskt gått riktigt dåligt, har ätit alldeles för mycket men bra är det på ett sätt. Jag och mamma ska till Ätstörningscentrum imorgon och om jag gått ner då är jag ett steg närmre en ny inläggning. Det är sommar ju och jag har inte lust att ligga på sjukhus alls!

När jag kom hem fotade jag litegrann, här är ett par bilder, helt oredigerade är dom så svimma inte! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback