Middag "CHECK"

Då var kvällsmaten avklarad, cirka en och en halv dl sallad blev det plus en dl lasagne som mamma tvingade på mig. Blä. Tog ungefär en timme att äta men vad gör det.

Ikväll blir det familjemys antagligen och film-tittande. Wallander.

Satt och kollade designen på bloggen för ett tag sedan och insåg att det är ett mattema? jag har, hur passande är det? Helt okej tycker jag. Mitt liv kretsar kring mat!

Har ingen aning om vad jag skall göra nu faktiskt, syster ska ha dator så jag får snällt akta på mig. 500 situps och Ett varmt bad i jacuzzin med ansiktsmask får det bli, det behövs. Det är kallt ute så springtur skippar vi ikväll. 

Mamma fick precis reda på att jag strulat med medicinerna. Har inte tagit de på två dagar och tog full dos ikväll, antagligen kommer jag däcka snart, känner mig extremt hög/yr. Det var inget bra försök att sluta med dom. Får göra det ordentligt istället. Jag tror jag går upp i vikt av dem, kanske.

/Nittiotretolvnollett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback