Hos moster

Nyligen hemkommen från moster, jag lagade en sallad och satte mig hos hennn och åt. Hon blev superglad verkade det som. Brevid mig ligger katten, skitgullig är han, liksom ihopkrupen till en boll. Nauw.

Nu i eftermiddag vet jag faktiskt inte vad jag skall göra, måste fixa en sak men orkar inte riktigt med det. Men det måste göras. Om exakt tjugo dagar kommer min lilla kisse hem, det är en Ragdoll vid namn S*Medinas dolls Hera. Jättesöt är hon, och gosig framförallt. Var precis inne på uppfödarens hemsida och tittade på bilder. Man smälter, en liten sockerbit!

Nu skall jag fortsätta kika vidare och kanske bygga lite på hemsidan, måste göra klart kullplanering och liknande


/Nittiotretolvnollett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback