Godkväll

Har suttit och tänkt ett bra tag nu, imorse har jag bestämt för mig att jag åt några popcorn. Fy fý på mig. Därför ska jag träna ikväll, måste gå ner nästan tio kilo nu. Under tiden jag var inlagd gick jag upp hela nio kilo. Snacka om att jag blev förkrossad i onsdags när jag såg vågen för första gången. Kändes som om hela jag gick i spillror.

Ikväll ska vi äta någon fläskfilé och potatisgrattäng. Jag kör min gurka och kanske couscous, precis som vanligt, funderar på att börja utöka lite, kanske?

Kollade precis ut genom fönstret och det står en traktor nere vid dammen, väldigt nära kanten! Haha ja man slutar aldrig förvåna sig!

Nej nu ska jag fortsätta dreggla över en massa kläder på nätet, är verkligen shoppingsugen men måste spara pengar till katten ..

/Nittiotretolvnollett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback