Ett dygn senare..

... så ligger jag i sängen med datorn  i knäet, väldigt trött! Har hunnit med allt jag skulle idag också så det är ett plus i kanten.
Imorse vaknade jag upp och var nästintill ensam hemma, lite förvånad blev jag faktiskt.

Träffade upp min underbara vän och vi har haft en trevlig dag tillsammans, en sväng inom resebryrån blev det, antagligen bokar vi en resa till Kreta snart, väldigt snart!
Naglarna är fixade: nybyggda, fransk manikyr och glitterrand. Bättre kan det inte bli för tillfället.

Inlägget jag skrev igår är raderat, det var väldigt komplicerat skrivet, onödigt av mig!


En dagens outfit bild för en gångs skull,
Klänning: Nordstan, Göteborg
skor: Din sko, Malmö
Bälte: Pieces, Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback