århundradets fest "CHECK"

Jag tror det var århundradets fest igår, visserligen var vi bara åtta pers men det räckte väl. Alla var så otroligt wasted att ingen minns något, vi vaknade lite överallt. Lite poäng där till mig själv som ordnade festen ^^
Gick till skolan imorse och jag tror alla var extremt bakfulla. Förrutom jag själv, var fortfarande extremt onykter..`. Så då kan man stryka det från listan, komma onykter till skolan...

Maten idag kan jag stolt berätta om, eller nej  

Vad jag minns sen igår åt jag ett chips, lite mindre bra men har nog jämnat ut det idag, så det är kvittat!

Nej nu ska jag gå och sätta mig vid middagsbordet med familjen, de väntar. 
På måndag väntar ännu ett samtal på ÄS-centrum, ska bli extremt intressant (Känn ironin där), föräldrarna är nog inte så taggade, det är bra för då får dom inga dumma idéer.    

/Nittiotretolvnollett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback