Vackert väder

Ja vackert väder kan man verkligen påstå att det varit idag. Hejdundrans varmt och 23 grader i poolen.

Vaknade imorse av att Hera låg och lekte i sängen. strax därefter var vi påväg mot Ystad, ett besök på max blev det och en massa bilåkande. Hemkomna och varma hoppade jag och Sofie i poolen. Riktigt varmt och gosigt måste jag säga.

Imorgon ska jag till ÄS, riktigt nervös är jag faktisk. Tror jag gått upp litegrann, orkar inte tänka på det. Ikväll är ingen bra kväll. Vissa dagar önskar jag att jag var kvar i Lund, där kunde man vara trygg även när man inte mådde bra. Allt var så förbjudet där och risken man gjorde något dumt var minimal!

Var borta hos hästarna innan ikväll. De verkade riktig glada att se mig, lycka på hög nivå med hästar!

Slänger in en bild på kära syster, så kärleksfull så!

/Nittiotretolvnollett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback