Bättre blir det inte

Tråkigare än såhär blir det inte, behöver nog inte ens nämna det, jag är uttråkad! Imorgon ska jag till Lund. Är supernervös för första gången!

ALLMÄNT...
Namn: Nathalie
Piercingar: Navel, näsa (tog ut för ett tag sen), öron
Tatueringar: Nej, inte än.
Längd: ca 170 cm.
Skostorlek: beror på litegrann, mellan 37-38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja jag gör faktiskt det!
Tänker du på självmord: Alltför ofta
Tycker andra att du är attraktiv: Har aldrig fått höra att jag är oattraktiv i alla fall
Vilket shampoo använder du: TRESemmé
Vilken parfym använder du: Väldigt olika men bl.a: DKNY- Be delicious
Vad är du rädd för: Mörkret och att bli sviken
Gillar du att tvätta: Nej det gör jag inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jo, det gör jag


SENASTE...
Film du hyrde: Wallander
Film du köpte: Mordkommisionen
Låten du lyssnade på: Tom Pulse-Cuando
Låten du hade på hjärnan: Fembot
Låten du laddade ner: Någon simple plan
Personen du ringde: Christian Ekelund
TV program du tittade på: Ingen aning faktiskt
Personen du tänkte på: Hemligt


FAVORIT...

Mat: Har ingen favorit.
Låt: Samma som ovan
Sak att göra: Shoppa!
Sport: Ridning såklart!
Dryck: Fanta Exotic eller vatten
Kläder: Leggings och tunikor.
Film: Wallander självklart


ANTAL...
Gånger du varit kär: En gång!
Gånger ditt hjärta brustit: En gång!
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte, aldrig hoppas jag ju men kanske en?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tre tror jag
Ärr du har på kroppen: Väääldigt många!


SENASTE...

Bok du läste: Någon engelsk bok
Personen du fick mail av: En tjej som var intresserad av en kanin
Personen du fick brev av: Tandläkaren
Personen du fick sms av: Niklas
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll, någon timme sen

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Tänkt, varit med katten och varit i stugan
Var det kul: Ganska tråkigt
Hur tidigt stiger du upp: Blir väckt vid nio
Gillar du att slåss: Det är roligt att slåss
Vad ska du göra ikväll: Ska gå och sova nu
Är du seriös: Just nu är jag superseriös
Vad är du allergisk mot: pollen
Var har du ont: Ingenstans för tillfället
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: I vatten
Favorit serie: Andra avenyn


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt i mat, socker i godis
Gillar du ketchup: Ja absolut
Är du glad nu: Nej inte särskillt
Var du glad igår: Det var lite blandat
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jadå
Vad dansar du till: Det man kan dansa till
Stockholm är: storstan
Göteborg är: En fin stad.
Kan du sjunga: Nej inte bra
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Grekland & Thailand
Ska bli skoj: Vår resa, min och Cecilias
Ska inte bli skoj: Det är mycket som inte är skoj
Sparar till: Resan
Väntar på: Att kbli klar med detta inlägget
Pålägg som gäller: Jag vet ärligt talat inte
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback