tio kilo för mycket

Också var det en ny dag. Dagarna segar sig framåt tycker jag. Livet är rätt surt för tillfället faktiskt.

Igår var jag på ÄS, för första gången sa jag helt ärligt till honom; "Jag orkar snart inte längre". Till svar fick jag att jag väger för mycket för en inläggning. Tack, det var precis vad jag behövde ju... Så nu sitter jag här igen, äter inte ett skit och ska gå ner nästan tio kilo . Går jag ner tio kilo kan jag inte stå upp. Det är väl det som krävs. Har bara åtta kvar nu... Hur allt går bara skiter jag i. Tio kilo ska jag ner, Minst! 

Idag ska vi på utomhusbio, jag och familjen. Trevligt ska det bli. Minus är att vi ska ut och äta. Men jag har min stränghårda diet.
Fast först är det konsert, artist är hon som vann ESC. Hon är bra!

Jag saknar inte att leva, inte ett dugg.

Fan vad negativ jag är, ska väga mig när jag kommer hem igen. Hoppas på nedgång!

Kommentarer
Postat av: Adina

Tycker det är synd att du inte vill kämpa. Jag vill peppa dig precis som jag gör med en annan bloggerska som har anorexi, men jag vet inte om du skulle uppskatta det. Men du lär nog inse vad du míssat när det har gått ännu längre. Synd bara att de nästan alltid ska gå för långt.. Jag skulle inte vilja kasta bort mitt liv, även fast än det inte är en räkmacka. Alla har upp och nergångar, men alla hanterar dem olika.

2010-08-02 @ 11:15:49
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback